link rel="shortcut icon" href="favicon.ico" >
Utformet etter Lalas strategiske plan for sykkel i Moss
Jens i Lala har vært med på ombygging av en gammel brakke ved skateparken i Gamlebyen til et sykkelverksted for Sykkelkjøkkenet Oslo. Her har de åpent verksted der alle kan lære seg å reparere sin egen sykkel.
En del av tilbudet til skoler i nærområdet, hvor barn kan lære seg å mekke på sykkel
Sommertorget i Asker ble tilpasset nye aktiviteter med sykkel og fikk nye byromsmøbler. Oppdragsgiver: Asker Kommune
#Oslofølelsen. 1. pris i åpen idekonkurranse «Get a Bike Break Free» – en sykkelstrategi for Oslo basert på byens grønne struktur og landskapets herlighetsverdi
"Ved å binde sammen sentrum, boligområder og rekreasjonsområder med sykkelveier, vil nærhetsbyen Moss oppstå. Moss blir en by der hoveddelen av transporten tas med gange-, sykkel og kollektivtransport."
Tiltaksliste og prioriteringer for ny sykkelinfrastruktur i Moss. Et sentralt sted å løse er Kanalbroa som knytter Jeløya sammen med Moss sentrum.
Etablering av høystandard sykkelvei fra Ensjø til Oslos S. Ambisjonen er å se hvilke løsninger som er mulige innenfor dagens regulering.
To kryss og to veiprofiler er prosjektert. Alle løsninger viser at man kan få til høystandard sykkelløsninger innenfor dagens regulering.
Prosjektet er til politisk behandling.
Strakstiltak for sykkelparkering ved Oslo S, Sykkelprosjektet Oslo kommune.
Situasjonen er utredet gjennom brukerundersøkelser. Vi har laget en trinnvis strategi for etablering av nye stativer på plasser med høy frekvens av syklister. Prosjektet innebærer nyetableringer av p-plasser med høyere sikkerhet, komfort samt utvidet tilbud av ulike typer parkering, for varesykler, sykkelvogn m.m. Prosjektet er til behandling.
Tak over sykkelparkering konstruert i massivt tre.
Mobilitetsstrategi for plussbarnehage i Asker
For en bærekraftig mobilitet uten privatbil er hverdagens logistikk det viktigste. Hvis du starter dagen med bil så er sannsynligheten for videre bilbruk stor. I utvikling av barnehagen har vi gjort alle valg og prioriteringer for å unngå bilbruk. Det er foreslått henteordninger ved kombinert tog stasjon og pendleparkering. Hovedinngangen er plassert mot en bilfri gang sykkelvei og bilparkering for levering henting har fått en mer usentral plass i prosjektet.